Dreamstime

Royalty Free Images

Sunday 4 March 2012

KEJAYAAN PERIBADI

Gambar yang terpilih memenangi kategori 'I AM BEAUTY'
Salam perkhabaran kepada seluruh pengikut blog Sebijak Minda Berfikir yang tidak seberapa ini. Hampir dua bulan penulis tidak menukilkan sebarang coretan dan penulisan artikel. Bagi mengaktifkan semula blog ini, penulis ingin berkongsi satu kejayaan peribadi dengan pembaca sekalian yang bukan tujuan untuk membanggakan diri atau berasa sombong tetapi ianya lebih kepada satu rasa gembira diatas pencapaian peribadi yang dicapai melalui hobi baru yang pernah penulis tulis di dalam penulisan sebelum ini.

Hadiah T-Shirt dan Topi Nikon
Setelah hampir satu tahun setengah penulis bergiat aktif dalam dunia fotografi, akhirnya usaha itu memberi anjakan motivasi dan semangat baru kepada penulis setelah salah satu gambar yang dihasilkan berjaya memenangi peraduan 'I AM THEME' anjuran Nikon Club Malaysia bermula awal tahun ini. Walaupun kemenangan dan hadiah yang diterima tidaklah seberapa tetapi dengan kejayaan ini setidak-tidaknya menjadi titik permulaan untuk penulis berusaha dengan gigih lagi. Dengan harapan penulis akan menjadi salah seorang 'photographer' yang hebat setanding dengan mereka yang telah mencipta nama dalam bidang ini.

Terima kasih tidak terhingga kepada Nikon Club Malaysia, tidak lupa kepada isteri tercinta yang memberi sokongan dan dorongan padu, kawan-kawan di dalam 'Group KONCA' dan seluruh pencinta fotografi. Semoga dengan kejayaan ini akan memberi satu impak positif untuk kita sama-sama memartabatkan dunia fotografi mengikut acuan kita sendiri selagi mana ia tidak menyalahi undang-undang, batas syariat dan bebas daripada unsur-unsur negatif.

No comments:

Powered By Blogger